Article associacion occitana de fotbol

 	Composicion de l’equipa d’Occitània
Mercé als suportaires
NF-BOARD  

Lo NF-Board refusa la demanda d’inscripcion d’Occitània 

Dins un corrièl mandat dissabte 24 de genièr al director esportiu de l’A.O.F Vinçenç Ribièra lo NF-Board refusa de prene en compte la demanda d’inscripcion d’Occitània perque la demanda d’inscipcion seria primièra tardièra e que 11 equipas aurian ja fach la demanda mentre que sonque 8 plaças serian disponiblas. Vaqui sota la responsa del President del NF-Board Christian Michelis:

"J’ai le regret de vous informer que nous n’avions pas reçu d’email de votre association avant celui du 21 janvier et que votre demande de participation à la VIVA World Cup 2009 est donc arrivée hors délais. Le nombre d’engagements reçus (11 équipes) ayant dépassé le nombre prévu de participants (8 équipes), je suis dans l’obligation de placer votre équipe en liste d’attente. Toutefois, étant donné la participation historique de l’Occitanie à la 1ère édition de la VIVA World Cup, je ferai tout mon possible pour vous permettre de disputer l’épreuve 2009 en Padanie. Je reviendrai vers vous à ce sujet prochainement.

Pour information, voici les demandes de participation que nous avons reçues : Wallonie, Kurdistan, Provence, Gozo, Chypre Nord, Rijeka, Biafra, Araméens Suryoye, Monaco, Samiland et Padanie. Plus 4 équipes féminines : Provence, Gozo, Samiland et Padanie."



 

 


Occitània participarà a la Viva World Cup de 2009
Lèu los fotbòls de Chipres reunificats
Rendut compte de l’AG del NF-Board
L’AOF non anarà a l’AG del NF-Board
4ena AG del NF-Board
Dos sòcis nòus al NF-Board
Lo NF-Board fixa de novèlas règlas a las FA provisòrias
L’A.O.F non participarà a l’acamp del NF-Board

 

 

sit realisat amb SPIP e JCIZZO.com Logicial liure jos licéncia GNU/GPL
© 2004 Realisacion - IGEDMEDIA